Sanningen att säga

söndag kväll

Kategori: Allmänt

Jag är så trött och har så mycket kvar att läsa innan jag kan kalla söndagen till avslut. Dessutom har min mobil glappat något helt galet den här helgen så om ni ringt eller sms:at utan svar kan jag garantera att jag inte fått det/sett det.
Ska ställa mig och brygga kaffe nu vid nio i hopp om att piggna till lite.

Är snart klar med krönikan i alla fall! Det känns jätteskönt, deadline 16e februari men det är skönt om den blir klar nu så fort som möjligt i och med allt jag har att göra!
Ni ska självklart få en kopia av den när den är klar! :)

Vad kan mer tilläggas? Inte hört något mer från alla de främlingar jag mejlade igår, lite nya ledtrådar dock och jag skojar inte, jag kommer aldrig sluta leta efter honom. Inom mig vet jag att vi är menade för varandra, även om tidpunkten var fel när vi först träffades.

Glada nyheter föressten, Jennifer har bokat en resa ner hit nu vilket ska bli GRYMT kul! :D
Dessutom ska jag boka resa till Göteborg nästa söndag för att shoppa på Monki som har en fantastisk vårkollektion och hinna ta en fika med Camilla som nyligen kom hem från Gambia och nu ska ner till Västkusten!


Love, M med 12 böcker på kö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: