Sanningen att säga

garlic bread

Kategori: Allmänt

Idag har jag gjort eget vitlöksbröd som jag avnjutit tillsammans med ett glas iskall mjölk - mums! :)
Det varvade ner mig litegrann.

Har hjälpt Tove-hjärtat idag också eftersom hon råkat ut för den maximala otursdagen.
Håller mina tummar att Johannes lyckades hjälpa henne!
Något som rycker upp en är i alla fall att CSN-pengarna äntligen kommer imorgon! Jag kommer ligga back i 3 månader innan jag kan ta igen julhelgens spenderande.

Min lägenhet börjar sakta arta sig mot något av den vision jag satt upp för den. Dessutom har jag själv börjat må bättre av att vara hemma vilket är störtskönt! Innan kunde jag ibland känna mig lite trängd av att bo ensam i en kvadrat där du ser varje hörn och list men nu trivs jag faktiskt rätt bra :)

Ska försöka få upp taklampan, införskaffa byrån från IKEA, en ram till DV-tavlan, en matta samt slipa och måla om lilla soffbordet från den slitna blå nyansen den nu har mot eventuellt pianosvart eller kanske någon lite gladare färg.. vad tycker du? Lägger upp lite fler bilder på min crib efter Åre, kommer inte orka innan dess.
För JA, jag åker ju till Åre på lördag med MFP och har även lyckan att möta upp Maria där! :D Ska bli grymt kul!
Måste bara hitta ett underställ samt skidbyxor imorgon på stan, sen är det bara börja packa.

Nu ska jag rikta uppmärksamheten mot en välförtjänt paus med Scrubs!

Luv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: