Sanningen att säga

dålig dag

Kategori: Allmänt

Har självklart lyckats bli sjuk igen och har så ont i hela kroppen att jag knappt kan röra mig. Utöver denna glädjedödare har jag tentor att plugga till, handlingar att läsa, mat att fixa inför kvällen. Skulle behöva en energikick men icke då, de gömmer sig långt bort.

Längtar tills sambon kommer hem ikväll och jag kan ligga och vila i hans famn. Finns ingenting skönare när jag mår dåligt, ingenting alls.

Dessutom har mina julkänslor fått fnatt nu och jag tänker på julsaker ungefär dygnet runt. Ryktas om att det ska snöa här på västkusten ikväll, i så fall öppnas nog en glögg - men vi får se. Sambon har satt reglerna för julfirande i år och det är minst en månad kvar enligt honom tills jag får börja fixa och dona härhemma. ;)

Nu blir det te och lite mer vila.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: