Sanningen att säga

fredagstrött

Kategori: Allmänt

Önskar att jag kunde få en helg med tre helt lediga dagar (eller två helt lediga dagar för den delen) i rad. Ska bli skönt att skriva c-uppsats så jag kan bestämma över mina tider själv och inte krångla ihop ett schema med fyra andra från två klasser.

Dricker en kopp te nu, är iskall om fötterna och önskar att Håkan hade lust att spela något spel eller nått men icke. Så jag tänkte unna mig en timmes Wii-spelande, sen ta en varm dusch och tillsist lägga mig tidigt och försöka sova.

Hoppas ni alla andra får en grym fredagskväll som start på helgen!


Love, M

Kommentarer

  • elin amour [onefabulous.blogg.se] säger:

    Skulle också vilja vara ledig tre dagar i rad... :/

    2010-10-15 | 21:09:32
    Bloggadress: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här: