Sanningen att säga

tentavecka

Kategori: Allmänt

Imorgon är det tenta och på onsdag är det tenta. Alla andra dagar i veckan är det styrelsemöten. :)
Varit och storhandlat idag med Håkans mamma och syrra och nu sitter jag och mest stirrar ut i tomma intet och försöker upprepa marknadsföringstermer i huvudet.

Har några julklappar kvar att lista ut också men ingen direkt aning om vad jag vill ge. Ska bli intressant att se om jag kommer på något finurligt och fint eller om det helt enkelt blir tomma, inslagna kartonger att ge bort. Någon som köpt några bra julklappar nu?

Dags för te och sedan förbereda middag!


Love, M

Kommentarer

  • Madde säger:

    Japp, jag har precis köpt till min syster! Eller ja, bokat... O det är väl både till mig o syrran.. Tre dagar i London i januari! =D

    2010-10-24 | 20:00:47
    Bloggadress: http://enjoy88.blogg.se/

Kommentera inlägget här: