Sanningen att säga

energinivån är låg

Kategori: Allmänt

Ni vet själva skälet till varför det tagit lång tid mellan blogginläggen. Skolan tar verkligen upp all energi och all potentiell bloggtid, all potentiell samtalstid över telefon också. Min energinivå är så galet låg och dagen började med att gå upp otrevligt tidigt för att sotarna skulle komma, nu är de här så det låter och dammar i hela lägenheten = huvudvärken ökar och jag mår ytterligare sämre. Sovit inte mer än tre timmar inatt och har idag tusen saker att göra innan kvällen avslutas med studier igen. Suck.

Önskar mig en semestervecka på ett spa någonstans. Bara få vila upp mig och samla kraft och bli frisk. Någon som har lust att bjuda?

Nu väntar jag bara på att de blir klara så jag kan sminka mig och sedan bege mig mot skolan för litteraturseminarie på en värdelös bok, sedan lunch med sambon och gemensamt nämdmöte. Direkt efter det blir det intervju med valberedningen för min ansökan som studentrepresentant i år med.

Har i alla fall allting köpt inför middagen ikväll så jag kan gå direkt hem, börja plugga inför gruppstudierna imorgon (och redovisningen på onsdag) och sedan laga mat till sambon som legat sjuk hela helgen och tillslut lägga mig tidigt och bara sova ut. Hade behövt lägga mig nu en stund men hinner inte innan seminariet. 

Nu drog i alla fall sotarna - suck, städa lite innan jag går ser jag.
Ha en awesome måndag nu kära vänner, jag vet att jag låter lite nere men det är ingen fara. Ledig på fredag och tänker inte röra ett finger! ;)


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: