Sanningen att säga

regnig onsdag

Kategori: Allmänt

Idag, den första dagen på ett tag utan att vakna av borrmaskiner och skällande hundar, vaknade jag tidigt av att älskade sambon skulle gå till jobbet. Skillnaden idag mot många andra dagar är att han inte kommer hem igen förrän fredag eftermiddag. Saknar honom redan och gillar inte att sova ensam i lägenheten, usch!

Ska till stan för fika och lite shopping med Annika strax. Kommer bli härligt, behöver skaka av mig lite känslor och bara vila upp huvudet. Ikväll blir det middag ensam, får se vad jag orkar laga. Har ni förslag kan ni ju ringa! 

Jag ska även skicka tillbaka lite kläder till H&M som inte passade. Får se om jag beställer något annat sen, behöver fortfarande kläder. Speciellt en ny vårjacka och byxor av olika slag. Funderar på två par jeans, ett par kostymbyxor och ja.. sen en långkjol och en kavaj också såklart! Speciellt en kavaj kanske.


Dags att göra mig klar.

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: