Sanningen att säga

snickaren och sotaren

Kategori: Allmänt

Oh yes, idag kommer de igen. Därför jag tvingades gå upp alldeles för tidigt. Hoppas för deras egen skull att de kommer hit till min lägenhet tidigt så jag kan försöka somna om en stund sen. Efter det ska här städas lite, mat inhandlas, katter matas hos Frida och ikväll blir det spex och sen drinkar på stan! :)

Idag kommer också min underbara sambo hem! Då kanske jag äntligen kan börja sova gott om nätterna igen! Har ju inte så många nätter kvar innan jag lämnar kvar honom här och drar upp till Stockholm för en snabbvisit där all fokus ligger på min söt-Simon. :) Vi ska kramas och mysa och gunga gungorna vid lekplatsen och leka och gå promenader och så ska han få ett litet påskägg (inget godis)! Saknar honom något så fruktansvärt och det är jobbigt att bo såhär långt bort när familjen genomgår så mycket förändringar, förstår inte hur brorsan klarade det under sex år i Australien. Å andra sidan fanns inte supersöta småbarn med i bilden då ;)

Planerar en resa upp till Stockholm igen i sommar och sen en i september - så ni vet vänner och kan försöka planera lite! :) Sugen på tapas och långa samtal på uteserveringar med er kära vänner!

Nu ska jag försöka vakna till lite och planera mat!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: