Sanningen att säga

sommarvärme

Kategori: Allmänt

De senaste dagarna här i Halmstad har det varit sommarväder, utan att tveka. Så mycket så att det idag blev dags att storstäda, packa ner täckena (mitt har visserligen varit bortplockat ett bra tag men inte sambons), tvätta rent sommarkläderna och dricka vattenmelonjuice :)

Spenderade några riktigt fina dagar uppe i Stockholm med syrran och Simon, hälsade på familjen och bara lekte allt jag kunde med min finfina systerson som verkligen är solstrålen i mitt liv! Vilken glädje, vilken energi och vilken lycka han sprider :) Även om alla stunder inte var fullt så fantastiska och både syrran och jag fick en smärre hjärnblödning ena dagen av skrik så älskar jag att träffa dem båda!

Vad mer kan man säga - är inspirerad i köket och lagar massor av god mat, har en sambo som är världens bästa som överraskat mig med en resa över vår 2-årsdag nu i början av maj men inte berättar vart vi ska! Han är en riktig härlig romantiker och retsticka på samma gång! :) Nu ska vi fortsätta städningen och ikväll väntar (ännu en gång) tvättstugan.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: