Sanningen att säga

Doh

Kategori: Allmänt

Önskar jag hade något spännande att dela med mig av denna soliga höstdag men istället känner jag förkylningens små indikationer komma över mig. Tungt huvud, svullen och öm hals, extrem trötthet och suddig i synen. Ändå har jag varit uppe tidigt och pluggat mellan 8-10, ska hinna med en timme till av kurslitteratursläsning nu tänkte jag innan det blir en snabblunch och sedan iväg till eftermiddagens föreläsning. Önskar jag kunde ligga inne i sängen hela dagen, nerbäddad och bara lyssna på lugn musik och halvsova.

Hur mår ni andra denna höststart? Önskar fler av er bodde härnere, även om jag inte hade haft tid att träffa er närmaste månaderna så hade det varit mysigt med möjligheten. :)

Skickar kramar så länge!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: