Sanningen att säga

natt och jag pluggar som vanligt.

Kategori: Allmänt

Medan finaste sambon är ute och roar sig på en födelsedagsfest passar jag på att kryssa över saker på att-göra-listan som är för lång för att vara rolig! Imorgon står en transkribering på schemat tillsammans med diskning, bokning av tvättid, lägga upp saker på blocket och förhoppningsvis en promenad i fint vårväder.

Har funderat på att lägga en beställning på kläder från USA och hålla tummarna för att jag slipper tull. När vi var i New York nyligen hittade vi massor av fint men ett ställe har fått in en drös med snygga vardagskläder nu till sommaren som skulle komplettera min garderob så bra! Får se helt enkelt, har mycket nytt som skulle behöva köpas in men inga pengar (som vanligt).

Nu ska jag försöka göra mig i ordning och lägga mig och läsa lite.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: