Sanningen att säga

Tack!

Kategori: Allmänt

Tack för fina kommentarer både här och på annat håll kring min success mot sockerberoendet! Är som sagt mycket nöjd och glad. Dessutom är jag glad att det känns inombords att jag förändrar saker, även om det ännu inte syns allt för mycket på utsidan.

Idag börjar uppsatsdagen med en promenad, sedan plugg, sedan en till promenad och förhoppningsvis jogging till eftermiddagen. Har jag rejält med överskottsenergi blir det att småfixa lite hemma också. Mycket saker som ska med upp till Sthlm i nästa vända som måste få plats i min resväska, vi får se hur det går med andra ord. Lite drygt två veckor kvar till huvudstaden och min underbara brorsdotters 1-årskalas! Den kärlek jag känner för mina syskonbarn är overklig, de är ljuset och glädjen och något jag konstant längtar efter när jag inte är nära.

Nu - bädda, plocka undan och lägga ner ovvarna i källaren till nästa gång.



Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: