Sanningen att säga

Matplanering

Kategori: Allmänt

Efter många om och men är det äntligen på hemmaplan igen som gäller. Hur skönt det än är att hänga i Stockholm och hur mycket jag än älskar att leka med finaste Simon så älskar jag lugnet i vår lilla lägenhet på västkusten och jag absolut älskar att få stå i vårat kök och bara leka med smaker. Idag blev det en fisksoppa med chili som blev helt underbar - ska skriva ner receptet medan jag kommer ihåg.

Planerar just nu maten några dagar framåt, mår så mycket bättre med planerade måltider och rejäl hemmalagad mat. Ikväll blir lite mys framför några serier med macarons från Ladurée och rosevin. Älskar när min finaste har semester, önskar han hade det fler veckor om året!

Har ni bra tips på recept är det bara skicka över dem så planerar jag in dem!


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: