Sanningen att säga

mums!

Kategori: Allmänt

Startar dagen med polentagröt och varma hallon. Så gott! Eftersom jag har lagt om min kost till en glutenfri och sockerreducerad kost för ett par veckor sedan har jag testat en del nya recept och framför allt börjat tänka mer i nya banor. Just polentagröt är ett bra alternativ för oss som gillar mannagrynsgröt och kanske inte är så förtjust i tunga gröter som havregrynsgröt (något jag ibland tvingar i mig för att lära mig).

Nu har jag en drös med böcker att hämta på biblioteket, ska handla mat, ska städa, ska läsa ut en bok jag påbörjade i Stockholm, boka tvättid, fixa inför Stockholm (igen!) och dessutom behöver en del småfix lösas. Blir en bra dag om kroppen bara vill vakna upp och starta någongång.


Love, M

Kommentarer


Kommentera inlägget här: