Sanningen att säga

Dagen före den ljuva Julafton

Kategori: Allmänt

Så sitter jag här igen, i Stockholm, dagen före julafton.
Vad jag inte kunde skriva i bloggen tidigare var ju att jag åkte hit redan i söndags eftersom jag skulle ha kommit tidigt idag egentligen - så igår dök jag upp på jobbet och totalt överraskade Camilla SOM dessutom var personen som fick den fantastiska julklappen jag pratade om tidigare - VI SKA GÅ PÅ COLDPLAY!

Men, åter till julen - min favorithögtid av alla högtider som finns i världen!
(strax efter kommer självklart St Paddys, tro inte något annat Jeanette ;))
Lyssnar på julmusiken i förra inlägget, filosoferar på vart jag ska köpa lax idag eftersom jag är laxansvarig (haha, ja, det låter kanske inte som den roligaste uppgiften av alla men jag är tacksam) och planerar vad jag ska unna mig själv idag när jag går på stan med Jennifer och Camilla. :)

Ska bli så grymt kul att äntligen träffa Jennifer igen, jag är ovan att vara utan henne såhär länge och hon är som luft i mina lungor, jag klarar mig inte utan henne. Det är därför jag ringer henne typ jämt, flera gånger om dagen och ändå känns det alltid som om vi inte pratat på en evighet. Haha. (jag som en gång i tiden skrattade åt Tomas och Johan för att de ringde varann minst tre gånger om dan - hur hamnade jag där?)

Ska förresten träffa Tomas när han kommer till stan igen den 29e. Saknar honom så det ska bli riktigt trevligt!

Dags att hoppa in i en varm dusch nu!

julkärlek, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: