Sanningen att säga

gårdagens bravader

Kategori: Allmänt

Här kommer då gårdagen i bilder och välutförda uppdrag! :D

     
 
Här presenteras då kvällens Mission Impossible!
Vad kan man säga om nivån på deras kreativitet och genomförande? STRÅLANDE! :)

   
Det sprudlade som sagt av bra idéer som varvades med mindre bra sådana och massor av skratt!
Först att presenteras blev ett tal till ungdomens ära;

Det sägs att livet börjar vid 15
men det är väl ingen ålder
du har ju inte ens fått hem
en pensionsfolder.
På vägen mot 20 får du vara med om mycket
analsex, sprit och andra saker i ditt tycke
men det är inte säkert att allt faller dig i smaken
ibland vill man helt enkelt inte ha den i baken.
Skämt o sido,
du kan fortfarande kalla dig ung
för det är ingen stress
att hitta din kung.
Var även glad att du är klar med plugg
innan din 25årsdag
men akta dig så att du inte fastnar
i studentbarens behag.
Marika, njut nu av denna dag
och kom ihåg att det är långt kvar
till all 35års slentrian.
Skål! :)

  
Spexiga miner bjöds det på, allt för att ta bra foton att minnas kvällen med!
Dessutom var det en hel del sång, två av dem följer här;

(mel: Bä bä vita lamm)
Skål skål alkohol, kan du ännu stå
ja ja kära bror, jag ser allt i två
drinken den slank ner
o inget mer jag ser
men jag är törstig
o bara vill ha mer!

@-;---------------

Feta fransyskor som svettas om fötterna
De trampar druvor som sedan skall jäsas till vin
transpirationen viktig é
ty den ge
fin bouquet
vårtor och svampar följer mé
men vad gör väl dé
För vi vill ha vin, vill ha vin
vill ha mera vin
även om följderna bli att vi må lida pin
Flaskan och glaset gått i sin
hit med vin, mera vin!
Tror ni att vi är fyllesvin
Ja! Fast större!

  

Nedan följer teatern utan ord om varför livet är bättre vid 35 :)
Helt klart en höjdpunkt på kvällen!

   
    
  

Önskar ni alla varit där för att se föreställningen - visste att ni alla var teaterapor ;)
Det hölls även ett övningsbröllopstal, vilket löd;

Jag kan visa en värld
vacker, bländande, härlig.
Du är allt jag nånsin önskat
och allt jag nånsin drömt.
Kärleken är evig när vi är tillsammans
ingenting är större än det här.
Det vackraste jag vet
är att se dig när du sover,
då råder stilla frid
o jag glömmer både rum och tid.
Känn en doft av kärleken
den smyger tyst förbi,
en kort sekund kan allt som lever här
få känna harmoni.
Jag är allt jag är
för att du älskar mig.
I dina guldbruna ögon
har jag förälskat mig i.

  
 
Där fick ni nu se lite kort från de fina sångstunderna,
övre raden är Feta fransyskor och den undre är från den framgångsrika körsången!

Nedan följer den minnesvärda händelsen ur mitt liv som spelades upp,
notera den fantastiska rollprestationen av Camilla som tältpinne! :D
   

Det framfördes även en sjukt imponerande hyllningsdans till min idol David Gray,
han skulle varit stolt om han fått närvara men här får ni i alla fall bilderna!
   

Och så avslutar jag bilderna med några random utvalda av de återstående;
  

Självklart ska jag även lägga upp den 10-årsplan de presenterade för mig;

2008 - Marika fyller 22 år, bor i Halmstad och pluggar.
2011 - Marika tar examen från Marknadsföringsprogrammet.
2011/2012 - Tillbaka i Stockholm i en sunkig etta i Fittja. Har börjat dejta en söt kille hon träffade i biokön med Jennifer. Lucius är åter tillbaka hos Marika. Random jobbar på IKEA och Espresso House.
2013 - Marika skissar (bröllops)klänningar på fritiden mest på skoj (men med drömmar). Springer en dag, stressad ner för Götgatsbacken och springer rakt in i Lars Wallin -> skisser flyger vilt. Han blir imponerad och erbjuder henne jobb på stående fot.
2014 - Efter 1 år i Sverige blir hon erbjuden en plats som hans högra hand på Manhattan. Då killen inte är lika ambitiös och stöttande så packar Marika sina saker och flyttar själv till Manhattan.
2015 - Camilla Nylander och Jennifer flyttar in i Marikas gorgeous, rymliga 2:a på 58 kvm, fantastisk utsikt, takterass & högt i tak. De jobbar som praktikanter vid modevisningar och modeller vid sidan av. Lars Wallin är extremt nöjd med Marikas jobb och erbjuder henne en egen kollektion vid nästa Fashion Week vid Bryant Park. På första parkett sitter Gerard Butler och de blir störtförälskade.
2016 - De flyttar ihop. Bygger en MANSION i Skottland och en i Beverly Hills med grannar som Brangelina och TomKat.
2017 - The  BIG BIG BIG celebrity wedding!! Jennifer var Maid of Honor och höll ett GRYMT bra bröllopstal. Camilla gjorde brudbuketten, Jennifer blev lite packar och hade random sex med Orlando Bloom. Smekmånaden gick till Nya Zeeland och Aruba.
2018 - LYCKLIGT gifta. Med STOR mage eftersom Marika bär på tvillingar. Med nyfunnen lycka börjar Marika designa en kollektion mammakläder - med fokus på galaklänningar.
To be continued!
Skål!


Kan knappt bärga mig till det riktiga bröllopet ;)
Ska bli fantastiskt kul och se vad ni alla hittar på då!

Avslutar inlägget med de fina gruppbilderna vi tog innan alla åkte hemåt.
   


Enormt mycket kärlek till er alla
och TACK för en underbar födelsedag! :)

Kärlek, er Marika

Kommentarer

  • maria lund säger:

    fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint!!!!!! :D

    2008-12-30 | 19:05:38
  • Angie säger:

    Tack detsamma! Önskar dig ett riktigt gott slut och ett riktigt gott nytt år!

    2009 får vi se till så att vi träffas igen!! =)



    Ha nu ett underbart nyårsfirande!

    Massvis med kramar

    //Angie

    2008-12-31 | 15:43:15
    Bloggadress: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: