Sanningen att säga

goodnight sweetheart

Kategori: Allmänt

Det har varit en lite lurig dag idag och även om det inte känns som jag fått något gjort så har massor av saker blivit gjorda. Dessutom ska jag gå och lägga mig nu, många timmar innan vanlig sovtid bara för att njuta av en hel natts sömn! :)

Lyssnar självfallet på goodnight sweetheart i barbershopstil medan jag skriver det här.
Finns ingenting bättre än att somna avslappnad med bra musik i högtalarna.

Idag var första dagen av min och Tinas julbakarhelg! Så det finns knäck, chokladdadlar, saffransrutor med gräddfil och brownies med paranötter. Imorgon kommer ägnas åt pepparkakor och kanske, kanske lite mer traditionella lussebullar också, vi får allt se vad vi känner för! :)
Dessutom kommer det drickas glögg, lyssnas på julmusik, ses på The Holiday (den är ju bara för mysig!), drickas julmust, skrivas de sista av julkorten och planera de sista av julklapparna. Tihi!

Julen är verkligen här, i själ och hjärta.

Ps. Hur kunde inte Jesper Blomqvist vinna Stjärnor på is efter sin tolkning av the Phantom? Han som var min barndomskärlek ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: