Sanningen att säga

Jack Vettriano

Kategori: Allmänt

Yeay! Äntligen har jag varit och hämtat mina tavlor jag beställde för över en månad sen.
Två underbart fina Jack Vettriano tavlor i mörka träramar som ska pryda min kaffebruna vägg bakom tv:n. :)
Tror det kommer bli jättefint och så fort jag hängt upp dem får ni givetvis se bilder!

Har inte sovit på en evighet, suttit hela natten och gjort jag vet inte vad.. tittar på Dirty Sexy Money säsong 2.
Ska skriva klart min text om bloggars trovärdighet idag till rapportskrivningen, ska även köpa loss en kurslitteraturbok av en gammal MFP:are samt närvara vid 6M-mötet hemma hos Vickan.
Får la se hur lång tid det tar, huvudvärken har börjat dyka upp lite smått och jag skulle vilja hinna sova åtminstone tre timmar innan jag drar till O-huset.

Väntar dessutom på att Pina ska surfa in på msn och förgylla min eftermiddag med att sätta datumet för mini-jul.
Jag tror och röstar för att det blir måndag den 15e. :)

Ska kolla böckerna till redovisningskursen nu,
skriver mer senare!

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: