Sanningen att säga

lights

Kategori: Allmänt

På bordet lyser värmeljusen, ute är det de långa ljusslingorna på balkongräcken och i träd som värmer min själ. Dessutom har stadens stora granar kommit upp och det ser alltid så vackert ut, även om jag saknar den stora julgranen på Skeppsbron - att gå ner dit med en varm choklad i handen efter jobbet var en välsignelse varje år.
Njuter av en natt som började med självförsvarskurs, glöggdrickande och målande på jeans för att nu avslutas med en snabb dusch innan jag ska krypa ner i soffan och somna sött (förhoppningsvis).

Elton John är i Stockholm och jag önskar jag var där och lyssnade på hans underbara pianoslingor, får nöja mig med att lyssna på låtarna från min lilla laptop i Halmstad.
Finns så mycket vacker musik i världen. Därför kommer snart min andra lilla lista på låtar som betyder mycket för mig just nu, den här gången med jultema såklart ;)  Ni vet ju hur kär jag är i min Christmas playlist.

Till er som frågat kommer jag tillbaka till Stockholm natten till 23e december.
The perfect Christmas gift. ;)

♥ M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: