Sanningen att säga

öde

Kategori: Allmänt

Halmstad är öde och kall sedan alla vänner lämnat västkusten för sina hem över julen.
Men jag gör det bästa av situationen och storstädar, lagar fantastisk mat av allt i kylen och skriver för fullt på mitt Konsumentbeteende-arbete. Ska även sätta igång och packa inför min resa tillbaka till 08-land :)

Har härliga saker planerade för min första dag i Stockholm igen, det blir frukost hos Camilla med Jennifer - längtar efter en god kopp te, scones och pepparkaksmuffins! :)
Sen drar vi vidare för en sväng på stan, kanske köpa ett par skor jag spanat lite på. Lunch på Pizza Hut, något vi aldrig hann göra förra gången jag var uppe men som vi äääälskar att göra. Haha!
Efter det blir det kanske en bio eller så åker jag hem och inför-jul-myser med mamma och pappa. Vi får se vart dagen bär av.

Sen är det lite speciellt i år, för första gången i mitt liv ska vi inte spendera julafton hos mormor utan vi ska alla åka hem till min syster och hennes sambo i deras helt nya lägenhet och fira där! Det blir inte heller några julklappar, eller slötittande på jultv utan istället ska vi sjunga Singstar ABBA. Hrm, är det bara jag som känner att julen är stulen?

Vi får allt se hur det blir, jag hoppas på det bästa!
Fick dessutom hem några av mina märken jag beställt från USA idag på posten! :D
Det ena är så fint att jag studsade runt lite i lägenheten av lycka.

Dags för disken - usch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: