Sanningen att säga

raindrops are falling on my head

Kategori: Allmänt

eller ja, utanför mitt fönster åtminstonde.
Älskar ljudet av regn, önskar jag låg i ett stort tält nedkrupen i min sovsäck med alla mina älskade vänner omkring mig men främst av allt Camilla. Tänker ofta på hur fantastiskt lyckosam jag är att ha fått upplevt Portugal med henne. Oavsett allt annat i livet, det som varit och det som kommer så har jag haft turen att spendera några av mitt livs bästa dagar med henne och det betyder mer än jag kan sätta i ord.

Tänkte på att jag ännu inte gett er listan med mina favoritjullåtar än så den kommer senare idag.
Ska bli härligt att lyssna på dem än en gång, var många dagar sedan sist nu.

Sov  vidare nu kära vänner,
snart är jag med er igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: