Sanningen att säga

regnet det bara öser ner

Kategori: Allmänt

Så var det dystert väder på västkusten igen men vad gör det när man kan sitta inne i lägenheten med tända ljus, nybakat julfika, julmust och studier att ägna sig åt! :)

Som så många andra uppmärksammat mig om idag så är det än en gång måndag och tiden går fort. Julen kommer närmare och närmare där med även tågresan tillbaka till Stockholm! Ser fram emot att få träffa alla vännerna igen, saknar er alla enormt!
Däremot har det ännu inte löst sig med biljetten tillbaka hit i januari, börjar bli lite arg att SJ inte kan svara på ens mejl man skickar. Får ringa dem imorgon om de inte svarat.

Till alla er studenter dags att fixa min födelsedagspresent! ;) Tygmärken från era skolor, program och fester! Ska pimpa min overall rejält när den kommer - vilket självklart kommer dröja. Det är kul att planera hur fin den kommer bli i alla fall! :)

Nu ska jag läsa vidare i artiklarna och se hur jag bäst ska referera dem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: