Sanningen att säga

damn

Kategori: Allmänt

Försov mig idag, den dag jag verkligen inte ville missa föreläsningen eftersom det var den första på nya kursen!
Tyvärr har jag även vaknat med ont i halsen så jag är lite rädd att jag ska bli dunderförkyld nu, vilket inte vore en omöjlighet i det här vädret.. hrm..

Kan dock passa på och säga att jag hade en fantastisk kväll igår efter att jag blev vald Sexmästare för år 2009! :D
Var roligt att lära känna alla lite bättre. Undrar om de kom upp till skolan i morse? Haha.

Mer kan tilläggas att jag räknar ner dagarna tills mina favorit-tjejer från Stockholm kommer ner!
Inte långt alls kvar nu - yeay!
Tills dess ska jag hinna göra en extra storstädning, köpa upp glöggen jag skrev om i önskeinlägget, köpa lite mat så de kan få en grym frukost på lördagen och ja.. försöka lista ut hur vi kan få plats på golvet allesammans!

Mysig dröm inatt..

love, M.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    LÄNGTAR gör VI MED!! :))) (trippel smile för att jag är sååå glad) ;)

    2008-11-13 | 12:49:45

Kommentera inlägget här: