Sanningen att säga

farligt begär

Kategori: Allmänt

Det är mitt i natten, jag ligger och minns sådant som varit och drömmer om sånt som komma skall.
Är lite rädd för att somna, kommer du finnas där i drömmarna i natt igen?

För er som missat det så är jag ju nu invald Sexmästare, tillträder i januari.
Idag hade jag en mysig drinkkväll på After Worken, var skönt att ta det lite lugnt speciellt med alla galna arbeten som kommer flygandes på nu. (Det ena kommer dock bli riktigt kul och jag hoppas lite extra publik dyker upp ;))
Imorgon - eller ikväll egentligen - kommer en klasskompis kompis hit till stan och vi ska ha hemmakväll och sen kanske ut och öla litegranna.
Imorgon ska jag även hinna förbi Stadsbiblioteket, Apoteket och se vad deras starkaste värktablett är för annars klarar jag nog inte helgen och sedan till Expert och lämna in min trasiga - men älskade - mobil.

Har insett att jag blev mer sårad än jag tror ni anar för 1 ½ år sedan.

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: