Sanningen att säga

förändringar

Kategori: Allmänt

Tja allesammans
Som jag hoppas ni ser håller jag, med hjälp av min kära vän Angelica, på att ändra om lite på bloggen.
Det kommer nog ta några dagar innan jag är helt nöjd men ni ska veta att jag kämpar på!
Mer kan tilläggas att jag köpte upp mina önskeglöggar idag så vi har 10 sorter att prova när vännerna kommer ner!
Dock var jag tvungen att tacka nej till utekväll eftersom värktabletterna inte funkar oavsett vad Apoteket säger, tar det därför lugnt nu och ska strax laga lite mat.

Saknar er alla mer än ni anar och det är vid tillfällen som dessa jag önskar någon av er bodde lite närmre..

love, M.

Kommentarer

  • Angie säger:

    Hehe, hur känns det då? Känns det som att du fattar vad det är du gör eller chansar du bara?

    Ser bra ut iaf! =)

    Kram

    2008-11-15 | 22:26:55
    Bloggadress: http://angiepangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: