Sanningen att säga

Så var det måndag igen..

Kategori: Allmänt

Läste precis att John Legend kommer och spelar på Annexet i Stockholm den 2 mars 2009.
Funderar på om det är en dålig tidpunkt att åka upp eller om det kanske är precis tvärtom, en bra tid eftersom det är så kort tid innan St Paddy -09 resan.

Utöver det är det Motvindenmöte 17.00 idag.
Jag ska hinna förbi en kille här och lämna in min mobil på lagning samt hinna förbi vårdcentralen och be om ett nytt hb så jag vet hurvida jag kommer kunna jobba på lördag.
Måndagar är spännande ;)

Ligger fortfarande i sängen fastän det är säkert två timmar sedan regnstormen slutade, så det börjar bli dags att hoppa in i duschen och ta tag i dagen medan man fortfarande kan! Ikväll kommer ju min favorit-Tina tillbaka till huset också så det blir nagelakutnatt igen - yeay!
Funderar på att måla naglarna röda den här gången..

Well, duschen här kommer jag!

love, M.

Kommentarer

  • Astrid säger:

    är fortfarande helt impad av dina naglar! vi måste ses så du kan lära mig hur man gör! :) PUSS!

    2008-11-10 | 22:05:44
    Bloggadress: http://kejsarinna.livejournal.com

Kommentera inlägget här: