Sanningen att säga

we both know I'm not what you need

Kategori: Allmänt

Tänkte inte prata så mycket mer om själva titeln idag, tycker den talar bra för sig själv.
(lyssnar dessutom på Dolly Parton)

Så, för att ta udden av det förra - väldigt känslomässiga - inlägget tänkte jag publicera ett smakprov av min spellista just nu. Finns så mycket vacker musik som strömmar genom mina högtalare.
Låt oss kalla listan för något.. hrm.. äh, jag kommer inte på något vackert nog så den får heta november sålänge ;)

1. Have you seen my love - Rosie Thomas
2. Trouble is a friend - Lenka
3. Falling for you - Seabird
4. I will always love you - Dolly Parton
5. One of those days - Josh Radin
6. My love - The Bird & The Bee
7. Collide - Howie Day
8. Shined on me - Praise Cats feat. Andrea Love (påminner mig alltid om kryssningen)


Tänkte dessutom visa några av mina favoritfoton som jag äntligen fått med mig ner från Stockholm!
Bilder som alltid får mig att le.. ni förstår nog varför ;)

  

  

Först har vi en bild på min älskade Tito, sen är det fotot på Elvis (påminner mig om glädjen från den resan), direkt efter skydivet, min bästa vän i världen - Jennifer, och sista bilden är på Korre (så nära ett husdjur jag någonsin kommer kommer igen).

Dags nu att plugga lite om jag inte kan sova.

Love, M.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Gud så kort hår jag hade där...tiden går fort eller så växer håret snabbt (en kombination av båda kanske??).



    Vi får ta nya och fler fina bilder när jag kommer på....datatatataTA FREDAG!! om 4 dagar!! fatta!

    :)

    2008-11-17 | 12:39:09

Kommentera inlägget här: