Sanningen att säga

Jul, jul, strålande jul!

Kategori: Allmänt

Yes, för alla er som ännu inte vet det så är jag enormt kär i julen! Och i år började julkänslorna för ungefär 3-4 veckor sedan men först igår på allvar.
Lyssnade hela kvällen på mina absoluta favoritjullåtar, planerade julmiddagen för mina kära Stockholmsvänner när de kommer ner och funderade på julklappar till alla som varit snälla i år.. ;)

Utöver julefriden i min själ kan tilläggas att där finns en växande gnutta oro inför tentorna nästa vecka. Jag tycker jag är duktig och pluggar mest hela tiden men i slutet av dagarna inser jag att jag lagt alldeles för lite tid på faktiska studier och desto mer tid på att tänka att jag ska öppna Kotler och O'Brien. Hrm.
Men en vis vän sa till mig idag att det löser sig. Det vet jag att det gör. :)

Dags för en sista kraftansträning på E-handeln innan jag hämtar tvätten och sen blir det marknadsföring till jag somnar!
Så, ha en fantastisk kväll och sov så sött när vi bestämmer er för att avsluta dagen.


Love, M

Kommentarer

  • Maria säger:

    Julen e härlig! Å det ska bli fantastisk kul å få se hur du har det over there! Natti <3

    2008-10-25 | 23:57:13

Kommentera inlägget här: