Sanningen att säga

Regniga söndagar i sängen

Kategori: Allmänt

Finns det något mysigare än att vakna i sin säng, det är varmt under täcket men lite kyligt i resten av rummet. Du hör regnet trumma på fönstret, det är mörkt i lägenheten och helt tyst. Du vet att du kan ligga och dra dig i flera timmar för det är söndag, du behöver inte göra någonting alls...

Verkligheten är väldigt likt vad jag just beskrev utöver att jag var tvungen att gå upp eftersom ja.. TENTAPLUGG.
Ville ändå förklara precis hur mysigt det är här nere just nu, synd att ingen är här och håller mig sällskap bara.

Sexmästerinomineringarna kommer närmre, ska bli spännande att se om de nominerar mig och i så fall till vad.
Ännu mer spännande att se om man faktiskt blir vald!


Nej ni, nu är det dags att göra mig klar och åka i väg på frukost!

♥ M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: