Sanningen att säga

Aj

Kategori: Allmänt

För er som inte hört det råkade jag ut för en olycka igår och föll handlöst ner för en trappa med en back glas. Turligt nog stannade jag ovanför glaskrosset så det är bara ena handen som fått lite ytsår. Däremot åkte jag på en rejäl smäll i huvudet, fått en lätt hjärnskakning, min ena höft är inte helt på topp och mitt högra knä är blåslaget, svullet, fyllt av vätska och gör satans ont. Utöver det är det bara småsaker, öm i ryggslutet och revbenen på vänstra sidan, ont i ena axeln, foten och handlederna..

Men oroa er inte kära vänner, med Voltaren och kryckor ska jag om några dagar vara mig själv igen! :)

Idag är det filmmys med 6M/XM igen, hoppas det kommer en hel del och att någon vill vara snäll och bära fram en stol till mig! Haha, de lär fnissa en hel del också.. Det där jävla Kårhusspöket alla säger är snäll är helt klart ute efter mig, varför fäller man mig annars ner för en trappa?
Håller även tummarna för ett bra filmval, gott godis och en knäpall :)

Ha en strålande sista dag på helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: