Sanningen att säga

ÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt

Min ovve har kommit! Jag har den i mitt hem, jag har min ovve och det är dags att inviga den och sy på alla fina märken inför AG 09! :D Ni kan inte förstå hur glad jag är.. yay!

Dessutom har min skola fått civilekonomexamensrätt vilket alltid är ett skäl att fira! Ska se om studievägledaren kanske kan guida mig till några extra kurser så man kan ta den examen nu när man ändå pluggar. Dock är det en hel del kurser jag måste läsa extra, tror det blir åtminstone en extra termin men det kan det nog vara värt, eller vad säger ni?

Ska faktiskt lägga mig och sova nu så jag hinner vinka av Maria och Nina när de åker med bussen hem imorgon och sen ska jag bara pluggapluggaplugga och vänta på att höra från Markus om han vill att jag jobbar med honom.

Så jag önskar er alla godnatt sålänge och JAG HAR MIN OVVE! :D
Hjälp mig pimpa den till Hallands snyggaste overall! Leta efter märken på ert program, er högskola och de fester de håller. :)

Love, M

Kommentarer

  • Ingela säger:

    Din ovve! Shit va jag skrattade, det lät hur porrigt som helst ;)

    (Du får ursäkta oss som inte är i studentsvängen att vi behöver en ordlista ibland.)

    Kram sys

    2009-04-08 | 12:51:14

Kommentera inlägget här: