Sanningen att säga

april

Kategori: Allmänt

Så, det var väldigt länge sedan jag skrev någonting. Detta beror på flera faktorer såsom ett nedstängt internet, sjukdom, massa skolarbete och ja.. trötthet. MEN nu är jag här! :)

Idag var det nästan sommar i Halmstad, 20 grader, klarblå himmel, strålande sol och vindstilla.. sjukt hur trevligt livet kan vara ibland. Började dagen med skolarbete och en härlig lunch med brytbröd och gräslöksfärskost - grymt härligt! Sen drog vi till Nyhem där några grillade, jag satt med 2,25% granatäppelcider och älskade sällskapet, vädret och stämningen. Så kände jag mig seg så jag drog hem till Maria och pratade heminredning och Ullared innan vi begav oss till Hemköp för lite goa inköp och så kom jag hem lagom till Robinson = EN PERFEKT DAG!

Nu ska jag laga lite mat, njuta av kvällen med ett glas vin eller två och sen ta en sovmorgon eftersom jag inte behöver vara i skolan förrän 12 imorgon. :)

Hoppas ni alla har det strålande och förlåt för bloggavbrottet!

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: