Sanningen att säga

feel good friday

Kategori: Allmänt

Ibland undrar jag vad jag sysslar med, förstår att ni andra tycker jag verkar insane i telefon för allvarligt talat.. vem går runt en halv natt i kortärmat och bara känner sig rastlös och förbannad och ledsen och ensam? Oh well, finns inte så mycket mer att säga om igår om jag ska vara helt ärlig.

Idag, imorgon och på onsdag kommer jag ha tillstånd så räkna med nattliga samtal ;)
Utöver det har jag heldagar i skolan måndag och tisdag samt styrelsemöten måndag - onsdag. Blir inte mycket vila den här veckan heller men vad gör väl det, vädret är strålande här i Halmstad och jag tror vi kommer få en härlig filmsöndag på Kårpuben den här veckan :)

Ska köpa HASP-premiärbiljetterna till mig och Maria idag också, ska bli grymt kul att se ett nytt Spex igen - allt nytt och vårigt är härligt just nu! Vårkonsert idag och imorgon, film på söndag, HASP den 2/5 och Köpenhamn den 5-6/5.

Damn, dags att hoppa in i duschen och gå snart.. MEN först vill jag lyfta att det bara är 6 veckor kvar tills jag kommer till Stockholm igen över sommaren! :D


Love, M

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nåt särskilt eller bara ändå? Isf förstår jag vad du menar, börjar bli sjuuuukt less på ensamheten, jag tror jag måste bo ihop med någon. Hur har det gått med jobb? Får du jobba nåt på Ikea i sommar? Själv hoppas jag på att de ringer i nästa vecka. En sista fråga; Hur har du fått din bloggsida så fin? Hur pimpar man upp bakgrunden?

    2009-04-24 | 16:40:46
  • Maria Lund säger:

    2009-04-24 | 16:41:49

Kommentera inlägget här: