Sanningen att säga

Goa Göteborg

Kategori: Allmänt

Spenderat denna påskafton i Göteborg med Camilla vilket har varit FANTASTISKT!
Första gången i Göteborg på allvar för min del - grymt vacker stad, strålande väder och fina uteserveringar med jättegott rosévin! Mums vilken påsk! Blev faktiskt lite sugen att flytta upp till Göteborg istället..

Dock var jag väldigt bakis eftersom natten var lång, tung och från och till skrämmande men fy fan vilken härlig känsla det är att umgås med alla snälla pojkar härnere. Man blir snabbt en familj med de man tyr sig till. Däremot måste jag be om ursäkt till Markus för tandavtrycket jag lämnade i hans överarm.. jag var långt ifrån nykter och ibland blir jag våldsam när jag är full. Tusen förlåt, ska självklart försöka aldrig upprepa det igen (fast lite får du skylla dig själv för att du provocerat mig i flera veckor nu ;)).

Dags att sova kanske, är utmattad och det är en pluggdag som väntar imorgon!

Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: