Sanningen att säga

goodnight sweetheart goodnight

Kategori: Allmänt

Är så trött nu. Haft en heldag och det ser likadant ut två dagar till i rad nu samtidigt som jag försöker plugga till mina två omtentor nästa vecka och önskar mig en resa till Göteborg på lördag för att träffa upp Camilla och fira påsk!
Vet att folk försökt ringa mig men jag har ingen energi att ringa upp längre ikväll, ligger i sängen och ska sova så fort protokollet från idag skickats ut.

Grattis till Jennifer som snart är klar med hela sin utbildning och tar examen! :) Älskar dig så mycket att det är gaaaalet!

Ni vet att jag önskar jag kunde komma hem till Stockholm snart, skulle åkt idag om jag bara kunde, älskar er alla så mycket att jag håller på att bli sinnessjuk av att aldrig få träffa er. Glömmer vad vi väl pratar om när vi hinner och jag känner att jag inte vet när eller hur jag ska få tid och råd att komma till er.. :( Kan ni inte komma hit och bara förgylla min vardag?

Hur som helst, dags för protokollet nu!

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: