Sanningen att säga

håll tummarna för tur imorgon

Kategori: Allmänt

Yes, imorgon är det då dags för omtenta 1. Känner mig inte alls säker på att jag klarar den fastän jag än en gång tycker mig kunna häftena med material någorlunda utantill.. så håll era tummar and wish me luck! :)

Vad kan tilläggas utöver det idag.. jag håller på att bli helt galen och jag kan inte vara säker på att det inte snart smäller. Skäms fortfarande lite för bitmärket Markus fick men till mitt försvar var vi inte nyktra OCH jag minns nästan helt säkert att han provocerade mig ;) Behöver fortsätta med det här att utesluta kolhydraterna, hur illamående jag än blir. Dessutom har jag sjukt ont och vet inte hur det ska gå att skriva tenta på värktabletterna men men..

Grattis CH förresten! :D
Nu är du i dina bästa år for sure! Yeay!


Love, M.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lycka till på tentan!! Och jag är övertygad om att Markus förtjänade det! Jag har ditt vin och en spritflaska här som väntar på dig Baby! /T

    2009-04-14 | 12:05:13

Kommentera inlägget här: