Sanningen att säga

killar, pojkar, män..

Kategori: Allmänt

Jag måste bara få ifrågasätta hur ni tänker ibland när ni bestämmer er för att ragga på en tjej?

Har precis spenderat en lång stund i telefon med en av mina bästa vänner i Stockholm som varit ute för några dagar sedan. Vi är alltså to-be-23 år gamla, vi gillar att hänga ute speciellt nu när vädret är precis perfekt för uteserveringarna och vi gillar när någon visar intresse för oss.. det är klart vi gör! MEN jag måste fråga om det här är en raggningsreplik ni känner att ni kan locka oss med; "jag har ett bra jobb och en bostadsrätt"!?
Jag sa vi är 23, inte 40 och inte desperata vilket får ett "bra jobb och en bostadsrätt" att falla rätt långt ner i kriterierna..

Dessutom pratade jag med en annan kompis som verkligen tyckt om en lite äldre man nu ett tag, han har visat intresse för henne också MEN han bestämmer sig ändå för att hångla upp en gemensam bekant när de är på samma fest alla tre? Hur ska det få oss intresserade? Ibland undrar jag vad ni tänker med.

Glada nyheter dock! Jag ska eventuellt till Stockholm nu en helg i april! :) Fira pappas jämna födelsedag bland annat. Lovar att självklart höra av mig så fort jag köpt biljetter om jag får ledigt från min ena föreläsningsdag.


Åter till tentapluggandet nu! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: