Sanningen att säga

oavsett vad

Kategori: Allmänt

Igår var en spännande dag av många anledningar, var bland annat på mitt första KS-möte i Viktorias plats och det var riktigt jäkla härligt! Tror hösten kommer bli grym - oavsett vilka som sitter där runt bordet med mig.

Som de flesta av er vet vid det här laget kontaktade jag Tomas för några dagar sedan med ett inte så snällt mejl, men jag förstår inte att han efter alla år av svek och tårar inte förstår att det enda som behövs för att börja pussla ihop någon form av relation igen är ett handskrivet brev med texten till den här låten;



Spenderade kvällen igår med att sms:a med han som inte lämnar mina tankar ifred.. det var härligt, förhoppningsvis får jag träffa honom en liten stund idag också annars har vi alltid söndag.

Hör gärna av er om ni vill prata idag, har ett inbokat möte på eftermiddagen men utöver det ska jag förs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: