Sanningen att säga

spökstad

Kategori: Allmänt

Så har alla halmstadstudenter börjat fly vår vackra västkuststad för sina hem där familj och vänner väntar med glädje på att få träffa de utflugna igen. Jag, jag stannar här i spökstaden för att plugga, städa och skriva klart min artikel till nästa nummer av Motvinden. Ni ska veta att jag vill komma hem dock, som jag längtar efter att träffa er alla!

Förhoppningsvis går tiden fort fram så det snart är juni när jag faktiskt kommer hem! :)
Vi har stora delar av sommaren framför oss att ha skoj på och som ni såg tidigare på listan är det många idéer att förverkliga, konserter att se, god mat att äta..

Får se om det blir till att jobba på puben ikväll också, väntar som sagt på Markus besked.


Ring mig gärna när helst ni har tid!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: