Sanningen att säga

sol ute, sol inne, sol i hjärta...

Kategori: Allmänt

Jag är så galet trött och har en olidlig huvudvärk MEN ska tilläggas att jag ser fram emot att se min nya text i Motvinden i tryck! Så fort numret är ute om några veckor ska ni får en egen titt. Tack än så länge till de två som ställde upp och läste igenom den innan jag lämnade in den - Maria och Marie - I owe you one!

Angående tentorna skrev jag den första och vi får la se hur den gick - hoppas verkligen på ett G. Den andra valde att jag skjuta ytterligare då jag verkligen inte kunde materialet inför den tillräckligt väl. Så nu satsar jag 200 % på de kurser som är aktuella samt de 2 arbeten jag måste lämna in samt de övriga omtentorna jag ska försöka avklara innan sommaren. När jag kommer tillbaka till Stockholm ska Ia hjälpa mig med redovisningen ;) Alla hennes år på Handels måste ju löna sig .. haha!

Snart ska jag träffa Johanna, Tove och några till tjejer och dricka vin och klippa och sy i våra overaller. Yeay!
Börjar frukta den invigning Markus och Johannes planerar.. de lät inte så snälla när de pratade om den.. Helt ärligt är jag nog ganska skräckslagen för vad de ska göra. Funderar på att köpa på mig en peruk så de inte vet vem jag är ;)

Tänkte höra om någon har en bra idé på overallsdekorationer? Just nu har jag en massa runda märken som jag inte riktigt vet hur jag ska placera..


Love you all,
njut av det vackra vädret för det ska jag! /M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: