Sanningen att säga

höstkänslor

Kategori: Allmänt

Vart jag än vänder mig får jag en känsla av att hösten snart är här. Jag älskar hösten så för mig är det inte alls jobbigt att känna att den är på väg men det får mig att vilja förändra mer. Mycket kommer ju förhoppningsvis ändras om vi får lägenheten och jag kanske kan få det där jobbet jag sökt men andra saker är det jag själv som måste ta tag i, till exempel en ny frisyr - det är dags att kapa lite av de längder som sparats! Dessutom har jag efter att ha gått igenom gamla foton blivit sugen på att skaffa lugg igen, det var verkligen väldigt länge sen sist!

På torsdag har jag den första av tre omtentor jag tänker skriva nu i augusti. Håll era tummar och tår för jag vill gärna klara de alla tre! Blir hårdplugg närmaste dagarna, bara korta pauser för möten och postupphämtning. Varför kommer aldrig min H&M-katalog?!


Dags att äta popcorn och pussa på älskling nu.

Kommentarer

  • ToveBove säger:

    Du får låna min katalog om du vill! Lycka till på tentan! PUSS

    2009-08-10 | 08:16:04
  • Frida säger:

    Lycka till på tentorna :) får höras i veckan! puss

    2009-08-10 | 12:52:55
    Bloggadress: http://jagvillhaencykelmedstyre.blogspot.com

Kommentera inlägget här: