Sanningen att säga

inspiration

Kategori: Allmänt

Har äntligen börjat smyga in i en ny kreativ fas igen, var så länge sedan att jag är försiktig med färger, former och ordval fortfarande men jag skaffar extra inspiration genom att titta på några av mina favoritfilmer som alltid får mig att vilja göra radikala saker. Igår var det the Devil wears Prada och just nu sitter jag och njuter av varje minut tillsammans med Sex and the City - the movie.

Håller tummar och tår för jobb och lägenhet nu. Planerar att kanske kunna ta med min älskade till Dublin nästa år på en weekend, sen är det ju nya fina möbler till lägenheten och jag har hittat en hel del kläder jag vill ska förgylla min klädkammare i höst och vinter.

Sugen på en riktigt schysst kopp kaffe.
Suck.


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: