Sanningen att säga

plugga, plugga, plugga, plugga bort min trötta min..!

Kategori: Allmänt

Ska krypa ner i sängen nu och bara läsa alla anteckningar igen och mumla dem för mig själv. Tredje och sista omtentan för perioden imorgon vid 9. Känner mig inte alls säker på den här, det är så mycket att komma ihåg! De andra har varit mer att lära sig förstå och kunna formulera begrepp, till den här är det bara dum-memorera allt som står i anteckningarna! Gah!

Min sexige älskling sitter i soffan och ser alldeles underbar ut som alltid, är lika nykär som för tre månader sen.. ! Ingen känsla i världen kunde vara bättre :)


Godnatt världen,

M.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    verkligen stora lycka till! å e så glad för att du hittat stora kärleken!!! :D

    2009-08-22 | 17:40:52

Kommentera inlägget här: