Sanningen att säga

sjuk, sjuk, hemskt mycket sjuk

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen med värk, hosta och en rejäl förkylning. Jippi, lagom till den veckan när allting händer. Missar tre möten och en kickoff idag men tänker att det är för det bästa - kanske kan jag vara frisk till mötena imorgon? Eller i alla fall till onsdag när mycket viktigt händer.

Var i alla fall nere i Skottorp i helgen och hade det jättemysigt! Älskar lugnet som är där nere och jag älskade att regnet slog på rutorna när vi satt inne med te och försökte plugga :) Dessutom är ju ena katten underbar (den andra är ondskefull och bet mig). Dock råkade jag ut för en riktigt illa allergireaktion på kvällen då ögonen svullnade upp och blev illröda, halsen kliade, näsan kliade.. när jag väl lyckades somna sen gick det i alla fall ner rätt fort. Blir starkare allergimediciner och inget klappande av söta Elsa nästa veva ner!

Ska lägga upp en underbar bild på Håkan och Elsa sen.
Nu är det te som väntar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: