Sanningen att säga

julklappsgömma

Kategori: Allmänt

Eftersom min älskade sambo igår smusslade reda på vad jag ska ge honom i julklapp blir det ingen överraskning även om han måste vänta till Stockholm innan han får själva paketet. Det är lite tråkigt men det är tydligen en del av julklappsleken de kör härnere ;) Glad blev han i alla fall och det är allt som spelar någon roll!

Själv var han och köpte min julklapp idag och har gömt den i klädkammaren där jag numer inte är välkommen in. Har en aning om vad det kan vara eftersom jag bara önskat mig en enda sak men han är sneaky och har ett flin på läpparna som gör mig nyfiken! Håkan är verkligen världens underbaraste och vi har varit och handlat i det otroligt romantiska snöfallet och nu sitter vi i soffan och myser, tittar på julgranen på balkongen och ska strax laga mat :)

Åh, det här kan vara den bästa julen på väldigt länge!

♥ Miko

Kommentarer


Kommentera inlägget här: