Sanningen att säga

julstämning

Kategori: Allmänt

Har inte fått in den rätta julstämningen än trots julgran på balkongen, lite julpynt, inslagna julklappar, julmusik, en jäkla massa glögg och faktiskt snö som ligger kvar ute! Hoppas det kommer men man vet aldrig, måste dock säga att jag verkligen gillar snön ute fastän det på vissa ställen är blyhalt, snön gör allt vackert!

Kommer uppdatera med lite bilder på lägenheten och så snart, har fullt upp med att fixa med ena datorn här samt för en gångs skull bara umgås med min älskade sambo. Finns ingenting jag älskar så mycket som att sitta och mysa i hans famn och känna värmen från hans hud tina upp mig efter en promenad ute. :)

Bara några få dagar kvar till julafton och inte mycket längre till födelsedag! Ser grymt mycket fram emot det.
Lägga mig i soffan nu och slumra till i några minuter innan datorn är klar och vi kan koppla sladdar igen ;)


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: