Sanningen att säga

kom med bud idag :)

Kategori: Allmänt

Min kära, gröna ipod kom med bud idag till min nya lägenhetsdörr och jag blev så glad, så glad! Har fyllt den med 900 låtar och lekt med den lite nu på kvällen, blir till att fixa lite roligare playlists imorgon. Ska faktiskt vara duktig och skriva en inköpslista till imorgon eftersom Håkan och jag lagt en matplan fram till måndag kväll nu, dessutom ska vi skriva en lista innan IKEA på söndag.

Blir dessutom julbak på lördag, mjuk pepparkaka, lussebullar och knäck står på menyn såhär inför andra advent! Dessutom ska jag köpa två till glögg och testa i helgen tror jag, får se hur myket som packats upp/undan om man kanske kan bjuda över lite folk.

Ska krypa ner i sängen strax, försöka få älsklingen att vilja ha mer glass först ;)


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: