Sanningen att säga

torsdagsmys

Kategori: Allmänt

Sitter uppkrupen i soffan, lyssnar på Il Divos Rejoice och dricker rosévinsglögg. :) Samt skriver på Sydkoreas historia till ett arbete i Internationell ekonomi vi håller på med. Har det fantastiskt för att vara sjuk måste jag säga.

Det har blivit betydligt kallare här i Halmstad sedan december tågade in, men det är fantastiskt mysigt även om man fryser och blir sjuk - för vintern är årets bästa tid! :D Dessutom betyder det att jag snart fyller år igen, glömmer nästan hur gammal jag ska bli, haha betyder det att man blir för gammal? Ska snart lägga upp en önskelista här på bloggen tänkte jag, blir mycket småsaker till hemmet, pengar och kanske någon bok jag tänkt på ett tag (även om Håkan är starkt emot fler böcker efter att ha burit upp flertalet flyttkartonger fyllda med pockerböcker och kurslitteratur!).

Önskar er alla en strålande helg och saknar er alla fruktansvärt!


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: