Sanningen att säga

Hufvudstaden

Kategori: Allmänt

Duuudes, jag ligger ihopkrupen i ett hörn av soffan och hostar, hostar, hostar. Emellan hostningarna tänker jag "när ska jag upp till Stockholm igen?", det är en fråga jag ständigt får och det är en öm punkt för mig. Ni vet hur mycket jag saknar er, ni vet att jag älskar er och att jag allt oftare funderar på att flytta upp igen bara för att kunna umgås med er. Tro inget annat, ni kommer alltid i första hand för mig - ni, mina älskade vänner är vad som håller mig uppe under de jobbiga dagarna och det är ni som piggat upp mig efter jag fick veta att jag är sjuk.

Har en jättefin tulpanbukett på mitt barbord just nu som påminner mig om er.
Starka, vackra färger i olika modeller som alla drar min uppmärksamhet till sig på olika sätt.
Jag är så utmattad just nu av förkylningen men jag lovar att svara om ni ringer eftersom det var länge sedan jag orkade prata. Saknar er mer än ni kan ana.

Tänkte på en sak till, är det någon av er som kan rekommendera ett gott vitt vin?
Har lite svårt att hitta något som verkligen faller mig i smaken just nu även om jag självklart fortsätter testa mig fram. :)

Keep in touch loves,

M.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    apropå gott vin... ;) köpte ett häromdagen som jag, mamma och pappa delade på igår...

    vitt vin som heter Two Oceans South Africa - Chenin Blanc, Sauvignon Blanc

    11,5 % inte för söt..men mkt fruktsyra :) MMM, den rekommenderar jag :)

    2009-03-07 | 11:17:49

Kommentera inlägget här: