Sanningen att säga

world wide search

Kategori: Allmänt

Idag har jag ägnat över 5 timmar åt att söka runt på internet efter Karel.
Jag har inte pluggat fastän jag måste, jag har inte gjort minst 5 av de andra sakerna som står på min to do list, jag har inte ens ätit än. Nej, för med jämna mellanrum handlar allting om honom, mannen som borde sitta här vid min sida och skratta åt våra minnen med mig.

Har i alla fall skickat iväg runt 15 meddelanden till olika personer som kan känna honom, redan fått nya tips från två främlingar som en gång jobbat ombord på fartyget och det är alltid ett steg i rätt riktning! För även om jag aldrig ser honom igen vill jag inte ge upp utan en fight.

Lagar just nu mat samtidigt som jag ska varva ner med några avsnitt av en skön serie, lite apelsinjuice och drömmar om en greklandresa i juni! :)


Love, M.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: